feliciasplaze.blogg.se

Hej. Jag är en tjej som är född 1998. Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord. Kommentera gärna när ni är inne och läser. Hoppas ni gillar den ♥

Tillbaka :D

Publicerad 2012-08-15 22:16:41 i Allmänt,

Tjena ;) Kom hem till Skåne igen i lördes. Men har inte haft ork att blogga. Dem här dagarna har varit jätte bra, har träffat mina underbara vänner <3 Utan dem är jag ingenting !! Var på 1-årskalas i söndes hos Emelies lillebror och sov där tills Måndag :D <3 Kom hem för en halv timme sen ungefär, har träffat Emma ikväll. Sjukt kul som alltid.
 
Lovar att blogga lite mer och inte bara vad jag gör om dagarna för det blir nog rätt trist ;) <3
 
 
PUSS ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela