feliciasplaze.blogg.se

Hej. Jag är en tjej som är född 1998. Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord. Kommentera gärna när ni är inne och läser. Hoppas ni gillar den ♥

En dag på stranden :D

Publicerad 2012-07-25 20:31:55 i Allmänt,

Hej fina ni...
Idag så har jag tillbringat min dag på stranden. Riktigt gött :D Mår riktigt bra där. Det var lite för varm faktiskt. Men ska inte klaga, tiden går så snabbt så snart är det väl vinter igen.. ;(
 
På Lördag fyller min underbara pappa år,, då ska vi äta på resturang bara han och jag. Ska bli mysigt. Nu ska jag försöka måla mina naglar som usa flaggan. Kommer nog inte lyckas men det vet man jo inte förr än man har försökt..
 
Puss hej :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela