feliciasplaze.blogg.se

Hej. Jag är en tjej som är född 1998. Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord. Kommentera gärna när ni är inne och läser. Hoppas ni gillar den ♥

USA naglar

Publicerad 2012-07-26 14:02:04 i Naglar,

Hej fina ni. Som jag skrev igår skulle jag måla mina naglar igår som usa flaggan. Tyckte jag lyckades rätt bra faktiskt. Tänkte skriva hur jag gjorde så ni också kan pröva om ni vill det.
 
1. Först målade jag alla naglarna röda, sen lät jag det torka. Jätte viktigt att det torkar helt annans smetar den andra färgen ut sig.
 
2. Sen målade jag en blå ruta längst upp till vänster på varje nagel och lät det torka!
 
3. Till sist så använde jag min nagelack penna med vit färg. Jag gjorde små vita prickar på det blåa sen ränder uppefrån och ner på det röda. KLART :D
 
Svårare än så är det inte, om ni vill kan vi måla genomskinligt nagelack ovanpå för att det ska bli glansigare och hålla längre.
 
Ha det bra, puss hej
 
Så blev resultatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela